Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

happy birthday

Av linda olsson - 9 januari 2008 21:01

Grattis på 18 års dagen Annhelen :) Och grattis till teorin.


Vaknade 07.30 av att väckarklockan ringde, snooza i 10 minuter sedan klev jag upp gjorde mig klar och for till skolan. Slutade tjugo i två idag, skönt de :)

Imorn börjar jag halv nio, har hål ungefär från 10 till halv 1 så då åker jag nog hem till mamma&tony en sväng :)

I helgen blir det nog lugnt, e ju ledig i helgen så man skulle väl passa på att gått ut, men ekonomin tillåter inte det nu :/ sen så fyller ju joel år nästa vecka också, hela 21 år :p hehe

Jo, mamma ringde mig idag och sa att jag hade fått brev från trafikförsäkringsföreningen att jag ska betala 1400 kr bara för att vi inte ställt av motorcykeln när vi ställde över den på mig, nice .. och dom pengarna har absolut inte jag nu, men skönt med lön snart :D


måste införskaffa mig en väska imorgon, har ju ingen stans att ha mina grejor, allt skit ligger i alla fickor i jackan , huua!

ska även lämna tillbaka klockan jag köpte, den var alldeles för stor för mina små armleder :p heeh

ne, men nu ska ja greja lite, byebye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda olsson - 23 januari 2008 18:14

    Jag har en:[x] Mamma[ ] Pappa[ ] Styvmamma [x] Styvpappa[x] Styvsyskon[ ] Bror[ ] Syster[ ] Brorson[ ] Systerdotter[x] Mobiltelefon[x] eget badrum[x] eget rum[ ] swimmingpool[ ] Hot tub[ ] gästrum[x] Dator[x] TVTOTAL: 8[x] en säng lite större än ...

Av linda olsson - 12 januari 2008 13:42

blogg.se eller bloggagratis? Har ingen aning, vill hu få till en jätte fin blogg, men vet ju ej hur man gör? Hjälp mig! ...

Av linda olsson - 9 januari 2008 21:57

När tycker du att man blir vuxen?när man klarar av att ta hand om sig själv Vad hade du för ärende på ditt senaste läkarbesök?urinvägsinfektion som hade gått till njurarna Vart köper du dina matvaror?ica, willys där det passar Vilken film kan du alla...

Av linda olsson - 7 januari 2008 20:28

värdelös film, men den sa en hel del, menmen.. Idag började skolan, hua vill bara att de ska bli vår så man få ta studenten :) Men vill ändå inte ut i arbetslivet :/ Men det ordnar sig nog, hehe är förskyld, har nyss varit de men den kom tillbaka lik...

Av linda olsson - 4 januari 2008 11:26

Har tvättstuga fram till 12, var ett tag sen nu så tvätthögen bara växer och växer, men nu e de ingen tvätt alls :) Ska åka och hämta Anette sedan hon ville träffa mamma innan hon åker hem till Göteborg :) och efter de så ska ja väl hem och göra mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards