Alla inlägg under oktober 2007

puu

Av linda olsson - 20 oktober 2007 10:31

Ligger i sängen nu och väntar på att frukosten ska bli klar :) hehe sen så ska vi åka till birsta med emelie och niklas :)


Igår så vart de inte så mkt , vart bjuden på mat hos byppa sen så kom josse, satt bara och surra, sen begav vi oss in till staden, tråkigt, så joel han somnade i bilen :p heeh sen skjutsade vi hem josse sen for vi hem och SOV :)

 Ikväll blir de väl bara lugnt, ska höra med emelie och niklas om vi kanske kan hitta på ngt med dom :)


Hejdå

Av linda olsson - 18 oktober 2007 17:20

Japp de e vad jag e. trött som bara den :/ Josse håller på laga mat åt oss nu , hehe.

Har haft körlektion idag, efter de så gick jag och träffade min älsklingsgumma, Emelie :)

Imorn blir de jobb :s huahua, vill inte!

Får hoppas på en söndagsmidda den här helgen med :) hehe


Ne nu ska ja kolla till josse :p


Emelie&Joel - you're the best

Av linda olsson - 15 oktober 2007 09:18

Japp då var de måndag igen då! Önskar de vore längre helger, dom bara rinner iväg, de hinner inte ens blir fredag så e hela helgen över, hua!

Igår kom emelie niklas & Elton hit :) Åt jätte god mat, emelies recept :) Curry kyckling, smaskens. Sen så gjorde vi inte så mkt, joel och niklas for in till mamma och bytte bil med henne, så jag och emelie satt här och myste.

Har dubbelkörlektion imorn :) Nice. Hatar att fylle år så fucking jävla sent, jag som ÄLSKAR att köra bil, men snart är den tiden inne ;)


Ne ska väl göra mig klar inför dagen, bye


Emelie Bergström >> finns ingen bättre än dig!


                                                I never promised you a rose garden


Av linda olsson - 14 oktober 2007 14:36

Ja, nu sitter jag här framför datorn en sväng, tänkte passa på att skriva lite , blir lätt att man glömmer det :) Ska snart sätta igång med städningen, hua orka inte :p hehe dammsugning och torka golven.

Tider bara flyter iväg :) så himla härligt, snart kommer snön också, gud va ja längtar så man kan få köra skoter :)

Men innan de så kommer det väl hända ngt alldeles underbart :) Eller hur EmelieGumman? :)

Ska även få en liten kusin snart, beräknad dagen efter att jag fyllt år, så man kanske får sig en fin födelsedagspresent :) åå


ne ska dra nu bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards