Alla inlägg under september 2007

Av linda olsson - 30 september 2007 13:34

Har ganska precis kommit hem, Joel kom och hämtade mig i stan efter att jag jobbat, sen så for vi till hans mamma, men hon va inte hemma så då for vi förbi fralle en sväng :) Så nu e vi hemma och ska väl städa lite, emelie och niklas skulle komma snart.

imorn e de skola igen, helgerna går så himla fort nu för tiden , huaa!


ne nu ska ja hjälpa joel o städa :p annars blir han så Arger ;) hehe


Hejdå


Emelie- vad vore livet utan dig?

Av linda olsson - 27 september 2007 13:00

Guu va mkt de e att göra nu, så himla mkt i skolan och ska jobba idag, men skulle egentligen behöva vara hemma och plugga, men få väl ta de ikväll när ja kommer hem vid typ halv elva :( Joel ska hänga med byppa till umeå inatt, så josse ska sova me mig och diesel inatt :)

Var till mamma o tony igår en snabbis fick ngn dörrskylt, jätte fin :) sen efter de så gick vi ut skulle ta hissen ner, men de gick inge vidare :/ fastnade så vi fick sitta där i en liten hiss som e 1*1 meter i en halvtimme, jag joel josse o byppa. Vart ganska varmt, jag fick panik o herregud vilket helvete de var! Hua! Men hissjouren kom ju efter en halvtimme och fixa allt så tillslut kom vi ut iallafall :) Just nu sitter jag på skolan och tråkar, ska hem till mamma och tony sen efter jag slutat tills att jag ska med fyra bussen till jobbet! jessjess, så e de :p Byebye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards